În urmă cu aproape trei ani PSD-ALDE prelua guvernarea şi în primele zile ale cabinetului Grindeanu publica, în detaliu, prima versiune detaliată a celebrului program de guvernare cu care au câștigat alegerile parlamentare şi şi-au convins o parte din alegători.
Citește și: Marian Oprișan a trecut de la pupincurismele „deșteaptă și cinstită” la „dai căutare pe Google proasta României și îți dă Dăncilă”! Nu ne explică însă deloc de ce atunci când dai căutare Portofel, Google, ca un vrâncean sadea, ia prompt poziția de drepți: Oprișan!
În acest document – corectat şi ajustat deja de câteva ori între timp după schimbarea cabinetelor – la capitolul infrastructură rutieră erau promise multe proiectele importante care erau date ca şi rezolvate în perioada 2017-2018…
În realitate, nici un termen nu a fost respectat, NICIUN kilometru nou de autostradă nu a fost început şi finalizat, ci au fost deschiși circulației până în prezent circa 94 de km de autostradă de pe proiecte începute anterior.
Multe proiecte sunt blocate, altele întârziate peste măsură, iar în cazul unor proiecte s-au făcut chiar pași înapoi.
HotNews.ro a luat primul program de guvernare, proiect cu proiect, şi a analizat care e stadiul la zi pentru fiecare drum de mare viteză promis de PSD la preluarea puterii.
Citiți materialul integral pe hotnews.ro.