joi, 4 iunie, 2020
10.1 C
Buzău
joi, 4 iunie, 2020
10.1 C
Buzău
Ești aici EXPRESS SUD-EST Constantin Toma vrea să facă din municipiul Buzău primul oraș din țară...

Constantin Toma vrea să facă din municipiul Buzău primul oraș din țară care reduce drastic poluarea! Vezi aici ce decizie fără precedent a luat astăzi primarul buzoian

TOPUL DE AZI

Barajul Siriu, o catastrofă din ce în ce mai iminentă. Ori despre un eventual Dam Vajont românesc și nesimțirea celor care conduc destinele acestei...

Conform unui scenariu privind o eventuală catastrofă produsă la Barajul Siriu, la o ruptură a barajului cu o breșă...

Secția specială, apărată la baionetă de anti-europenii din CSM. Cui i-a folosit și îi folosește SIIJ, o instituție pentru care Statul cheltuie 6 milioane...

Cei mai mulți dintre membrii actualului Consiliu Superior al Magistraturii (CSM) au demonstrat încă o dată, săptămâna aceasta, ceea...

ARTICOL SCRIS DE

George Lixandru
George Lixandruhttps://expresssud-est.ro
Sunt mândru, ăsta este Oscarul meu! E grozav să trăiesc într-un județ pesedizat, iar niște imbecili, Dumnezeu știe de ce, să considere că, dacă nu sunt cu PSD, nu merit să fiu, sanchi, cineva!

Situația nu mai putea trena, oamenii de rând din Buzău fiind tot mai nemulțumiți de faptul că erau prea multe microbuze în oraș și în loc să mai caște gura prin jur trebuiau să se suie repede în vehiculul care venea prea devreme, ca să nu mai pomenim de condiția deplorabilă a mijloacelor private de transport în comun vis-a-vis de cele luate la mâna a doua din Olanda de primărie. Primarul Constantin Toma, zis și Toma HaliMoș, zis și Căruțașul cel Viteaz, având girul consiliului municipal, după ce i-a izgonit pe microbuziști, a decis cu o dârzenie nemaipomenită să „răcorească” și grila mașinilor de la TransBus pe trasee, Buzăul făcând astfel un pas important și în lupta dusă împotriva poluării.

De ce să ieși în stație cu câteva zile mai devreme?

Cititorii EXPRESS SUD-EST sesizează frecvent problemele din transportul public de persoane. Insiderii paginii de Pamflet au aflat, în ciuda declarațiilor făcute recent de primarul Constantin Toma și de directorul general al TransBus, Gică Toader, că obiectivul societății municipale este ecologizarea zonei de sud-est a României, mizându-se și pe faptul că Brăila și Galațiul vor îmbrățișa, la rândul lor, modelul: autobuze, troleibuze și tramvaie tot mai puține pe traseu!

Citește și: Primarul CONSTANTIN TOMA, scos la vânzare de jurnaliștii buzoieni. Publicațiile din BUZĂU vând pe rupte rugăciuni și icoane cu primarul PSD al orașului. „Nimeni n-a făcut ce a făcut el. Pentru noi e un sfânt!“

„Nu mai poți fi supărat că aștepți mașina în stație, dacă mașina aia chiar nu va mai veni în stație! Ar fi absurd, graficul va fi refăcut și vei veni la marginea trotuarului abia în ziua când va veni mijlocul de transport în comun. De ce să ieși cu câteva zile mai devreme? Doar dacă nu vrei să stai acasă, lângă nevastă și copii. Eu propun să scoatem pe traseu un autobuz la două săptămâni”, a zis și primarul Constantin Toma.

Traineri de fitness, printre călători

Inițiativa primarului Constantin Toma și a oficialului TransBus pare să fi fost pe placul tuturor oamenilor din conducere, fiind întocmită și o listă a beneficiilor aduse de o asemenea măsură: nu ar mai fi nevoi să aduci autobuze tocmai din Olanda, cu 37.000 de euro bucata și vechi de zece ani, parcul auto ar fi populat de mai puține autovehicule, nu neapărat cele mai noi, deoarece pe OLX nu poți să vinzi orice vechitură (altfel s-ar da un tramvai românesc folosit doar câteva luni), mai puțin carburant folosit, deși nu este neapărat un target fezabil, motorina având căutare pe piața neagră, aerisirea consistentă a organigramei și, cel mai important lucru, reducerea emisiilor de carbon în atmosferă.

Citește și: Cine o atacă pe Kovesi. Europarlamentarul Norica Nicolai, cap de listă ALDE la noile alegeri europarlamentare, când era procuroare, a modificat un mandat de executare a pedepsei ca să acopere că a încarcerat un nevinovat

Ca să fie în continuare activă, fosta regie de transport va angaja antrenori de fitness care vor merge în fiecare stație în zilele fără tramvai/troleibuz. „Mersul pe jos face piciorul frumos, de aceea trainerii noștri le vor explica cetățenilor ieșiți fără motiv în stație cât de sănătoasă e deplasarea pe propriile picioare”, a comentat și la punctul ăsta primarul Constantin Toma.

„Vom deveni un oraș de atleți”

Pe termen lung, transportul public de persoane nu va mai avea deloc căutare la Buzău.

Planul ne-a fost divulgat de un lider al Sindicatului Șoferilor Liberi: „Am înțeles că vor fi păstrați controlorii, așa-zișii hingheri, ba chiar vor fi aduse forțe proaspete ca să-i timoreze pe călători. Vor avea sau nu bilet ori abonament, vor fi tachinați pe modelul ai sau n-ai șapcă. De ce ai? Poc! De ce nu ai, dă-te jos! Cine se va mai urca apoi într-un autobuz? Buzăul va deveni ușor un oraș de atleți, se va merge exclusiv la pas.

Totuși, oricât de mult aș fi în dezacord cu măsurile conducerii, n-am cum să nu recunosc că așa se va rezolva o mare problemă a orașului. Nu se va mai plânge nimeni de transportul în comun. Nu va mai exista, deci n-ai de ce să te mai plângi”. Vă vom ține la curent în funcție de noutățile din domeniu.

Sosirea în stație, cu alarmele ISU

  • Conducerea ISU Buzău ne-a confirmat existența negocierilor cu TransBus pentru ca sosirea în stație a autobuzelor să fie anunțată prin alarme. Se va ajunge la un moment dat ca autobuzele să fie disponibile în prima zi de miercuri a fiecărei luni.
  • La sugestia primarului Constantin Toma și pe banii contribuabililor, Opinia, Șansa, Buzoienii.ro etc. vor publica zilnic, cu litere de-o șchioapă, numărul de înmatriculare al autobuzului care va circula în acea zi atât pe toate rutele din oraș, cât și pe cele externe, cât și numele și numărul de pantofi al șoferului care va avea nenorocul să fie desemnat, prin tragere la sorți, să conducă vehiculul în acea zi.
  • Frecvența tot mai scăzută a mijloacelor de transport în comun va deveni un exotism al regiunii. Astfel, buzoienii dornici de aventură nu vor mai părăsi orașul pe timpul concediului: cu rata de iunie vor vizita valea urbei, apoi cu cea de iulie vor reveni la domiciliu. Croaziere, nene!
Citește și: Chilia Veche, singura localitate din Deltă care va putea atrage fonduri europene în 2019. Deși, în satele din Delta Dunării nu există rețele de canalizare, iar oamenii au toaletele în afara locuințelor
  • Săptămâna trecută, un șofer al societății a fost demis deoarece a ajuns în stație la ora stabilită. I-a fost desfăcut contractul pe motiv de indisciplină.
  • Hoții de buzunare din mașinile fostei regii autonome și-au făcut sindicat și protestează vizavi de măsurile fără precedent pregătite primarele Constantin Toma și de șefii TransBus: „Bine că-l certăm pe Tudorel Toader că nu s-a consultat cu CSM-ul înainte de a da acea ordonanță pe Justiție, dar pe noi de ce nu ne-a întrebat nimeni înainte de a se trece la noua grilă de transport? Avem și noi copii acasă, sunt atâtea guri de hrănit, ce vom face? Băgăm mâna în buzunarul altora? OK, așa este, dar Primăria Buzău și TransBus de ce ne dă un picior fix în business? Nici șuț nu mai merită să fii în Buzăul ăsta!”

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook și, dacă vrei, poți să ne dai Like și mai jos: 

ARTICOL SCRIS DE

George Lixandru
George Lixandruhttps://expresssud-est.ro
Sunt mândru, ăsta este Oscarul meu! E grozav să trăiesc într-un județ pesedizat, iar niște imbecili, Dumnezeu știe de ce, să considere că, dacă nu sunt cu PSD, nu merit să fiu, sanchi, cineva!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

EXPRESS SUD-EST dorește ca acest site să fie un spațiu al discuțiilor civilizate, al comentariilor de bun simț. Din acest motiv, cei care postează comentarii la articole trebuie să respecte următoarele reguli:

  1. Să se refere doar la articolul la care postează comentarii.
  2. Să folosească un limbaj civilizat, fără injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
  3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, dacă acestea nu au legătură cu textul. Aceștia pot fi criticați, însă, pentru eventuale greșeli, incoerență, lipsă de documentare etc.

Nerespectarea regulilor menționate mai sus va duce la ștergerea comentariilor, fără avertisment și fără explicații.
Abaterile repetate vor avea drept consecință interdicția accesului la aceasta facilitate a site-ului.

Harta cazurilor de coronavirus din fiecare țară. Graficul îmbolnăvirilor. Statistici

Country/Region
Confirmed cases
Deaths
Recovered
Active cases
USA
1,901,783
109,142
688,670
1,103,971
Brazil
584,562
32,568
266,132
285,862
Russia
432,277
5,215
195,957
231,105
Spain
287,406
27,128
0
260,278
UK
279,856
39,728
0
240,128
Italy
233,836
33,601
160,938
39,297
India
216,824
6,088
104,071
106,665
Germany
184,425
8,699
167,300
8,426
Peru
178,914
4,894
72,319
101,701
Turkey
166,422
4,609
130,852
30,961
Iran
160,696
8,012
125,206
27,478
France
151,677
29,021
69,455
53,201
Chile
113,628
1,275
90,748
21,605
Mexico
101,238
11,729
73,271
16,238
Canada
93,085
7,498
51,048
34,539
Saudi Arabia
91,182
579
68,159
22,444
China
83,022
4,634
78,319
69
Pakistan
80,463
1,688
28,923
49,852
Qatar
62,160
45
37,542
24,573
Belgium
58,685
9,522
15,959
33,204
Bangladesh
55,140
746
11,590
42,804
Netherlands
46,733
5,977
0
40,756
Belarus
45,116
248
20,171
24,697
Ecuador
40,966
3,486
20,019
17,461
Sweden
40,803
4,542
0
36,261
South Africa
37,525
792
19,682
17,051
Singapore
36,405
24
23,582
12,799
UAE
36,359
270
19,153
16,936
Colombia
33,354
1,045
12,288
20,021
Portugal
33,261
1,447
20,079
11,735
Switzerland
30,893
1,921
28,600
372
Kuwait
29,359
230
15,750
13,379
Egypt
28,615
1,088
7,350
20,177
Indonesia
28,233
1,698
8,406
18,129
Ireland
25,111
1,659
22,698
754
Ukraine
24,823
735
10,440
13,648
Poland
24,687
1,115
12,014
11,558
Philippines
19,748
974
4,153
14,621
Romania
19,669
1,296
13,800
4,573
Argentina
19,268
583
5,896
12,789
Dominican Republic
18,040
516
11,224
6,300
Israel
17,377
291
14,983
2,103
Afghanistan
17,267
294
1,522
15,451
Japan
16,986
900
14,771
1,315
Austria
16,771
670
15,672
429
Panama
14,609
357
9,519
4,733
Oman
13,537
67
2,845
10,625
Bahrain
12,815
20
7,410
5,385
Kazakhstan
11,796
48
6,240
5,508
Denmark
11,771
580
10,552
639
S. Korea
11,629
273
10,499
857
Serbia
11,523
245
6,852
4,426
Nigeria
11,166
315
3,329
7,522
Bolivia
10,991
376
1,298
9,317
Armenia
10,524
170
3,454
6,900
Algeria
9,733
673
6,218
2,842
Czechia
9,438
325
6,749
2,364
Moldova
8,795
310
4,863
3,622
Ghana
8,548
38
3,132
5,378
Norway
8,477
237
7,727
513
Iraq
8,168
256
4,095
3,817
Malaysia
7,970
115
6,531
1,324
Morocco
7,922
206
6,866
850
Australia
7,229
102
6,640
487
Finland
6,911
321
5,500
1,090
Cameroon
6,585
200
3,676
2,709
Azerbaijan
6,260
76
3,665
2,519
Honduras
5,690
234
617
4,839
Guatemala
5,586
123
824
4,639
Sudan
5,499
314
1,711
3,474
Tajikistan
4,191
48
2,347
1,796
Luxembourg
4,024
110
3,861
53
Djibouti
3,935
26
1,636
2,273
Guinea
3,933
23
2,332
1,578
Senegal
3,932
45
2,063
1,824
Hungary
3,931
534
2,190
1,207
Uzbekistan
3,843
16
3,014
813
DRC
3,495
75
492
2,928
Côte d'Ivoire
3,110
35
1,530
1,545
Thailand
3,084
58
2,968
58
Greece
2,937
179
1,374
1,384
Gabon
2,902
20
801
2,081
El Salvador
2,705
51
1,186
1,468
Bulgaria
2,560
146
1,206
1,208
Bosnia
2,551
157
1,939
455
Haiti
2,507
48
24
2,435
Macedonia
2,492
145
1,605
742
Nepal
2,300
9
278
2,013
Croatia
2,246
103
2,095
48
Kenya
2,216
74
553
1,589
Somalia
2,146
79
406
1,661
Cuba
2,107
83
1,830
194
Mayotte
1,993
24
1,523
446
Venezuela
1,952
20
334
1,598
Estonia
1,880
69
1,650
161
Kyrgyzstan
1,871
20
1,265
586
Maldives
1,850
7
644
1,199
Iceland
1,806
10
1,794
2
Sri Lanka
1,735
11
836
888
Lithuania
1,684
71
1,260
353
Slovakia
1,525
28
1,375
122
New Zealand
1,504
22
1,481
1
Ethiopia
1,486
17
246
1,223
Slovenia
1,477
109
1,358
10
Mali
1,386
79
788
519
Guinea-Bissau
1,339
8
53
1,278
Equatorial Guinea
1,306
12
200
1,094
Lebanon
1,256
27
724
505
Albania
1,184
33
898
253
Central African Republic
1,173
4
23
1,146
Costa Rica
1,157
10
685
462
Nicaragua
1,118
46
370
702
Hong Kong
1,094
4
1,039
51
Zambia
1,089
7
912
170
Tunisia
1,087
49
965
73
Latvia
1,079
24
760
295
Paraguay
1,070
11
511
548
South Sudan
994
10
6
978
Niger
961
65
857
39
Cyprus
958
17
790
151
Sierra Leone
909
47
491
371
Madagascar
908
6
195
707
Burkina Faso
884
53
753
78
Andorra
851
51
735
65
Uruguay
828
23
698
107
Chad
820
66
590
164
Georgia
800
13
640
147
Jordan
757
9
561
187
Mauritania
745
34
57
654
Diamond Princess
712
13
651
48
San Marino
674
42
391
241
Malta
622
9
562
51
Congo
611
20
179
412
Jamaica
591
10
361
220
Channel Islands
561
46
512
3
French Guiana
533
1
254
278
Tanzania
509
21
183
305
Uganda
507
0
82
425
Sao Tome and Principe
484
12
68
404
Réunion
478
1
411
66
Cabo Verde
477
5
238
234
Palestine
457
3
372
82
Togo
452
13
236
203
Taiwan
443
7
428
8
Yemen
419
95
17
307
Rwanda
397
2
271
124
Malawi
369
4
51
314
Isle of Man
336
24
312
0
Mauritius
335
10
322
3
Vietnam
328
0
302
26
Montenegro
324
9
315
0
Mozambique
316
2
109
205
Liberia
316
28
169
119
Swaziland
295
3
201
91
Benin
244
3
148
93
Myanmar
233
6
145
82
Zimbabwe
222
4
29
189
Martinique
200
14
98
88
Libyan Arab Jamahiriya
196
5
52
139
Faroe Islands
187
0
187
0
Mongolia
185
0
44
141
Gibraltar
173
0
153
20
Guadeloupe
162
14
138
10
Cayman Islands
156
1
78
77
Guyana
153
12
70
71
Brunei
141
2
138
1
Bermuda
141
9
113
19
Comoros
132
2
27
103
Cambodia
125
0
123
2
Syrian Arab Republic
123
6
53
64
Trinidad and Tobago
117
8
108
1
Bahamas
102
11
55
36
Aruba
101
3
98
0
Monaco
99
4
90
5
Barbados
92
7
81
4
Angola
86
4
18
64
Liechtenstein
82
1
55
26
Sint Maarten
77
15
60
2
Suriname
74
1
9
64
Burundi
63
1
33
29
French Polynesia
60
0
60
0
Bhutan
47
0
9
38
Macao
45
0
45
0
Saint Martin
41
3
33
5
Botswana
40
1
23
16
Eritrea
39
0
39
0
Saint Vincent and the Grenadines
26
0
15
11
Gambia
26
1
20
5
Antigua and Barbuda
26
3
20
3
Namibia
25
0
16
9
Timor-Leste
24
0
24
0
Grenada
23
0
18
5
Curaçao
21
1
15
5
New Caledonia
20
0
18
2
Lao People's Democratic Republic
19
0
18
1
Fiji
18
0
15
3
Dominica
18
0
16
2
Saint Lucia
18
0
18
0
Belize
18
2
16
0
Saint Kitts and Nevis
15
0
15
0
Greenland
13
0
11
2
Falkland Islands (Malvinas)
13
0
13
0
Holy See (Vatican City State)
12
0
2
10
Turks and Caicos Islands
12
1
11
0
Seychelles
11
0
11
0
Montserrat
11
1
10
0
Western Sahara
9
1
6
2
MS Zaandam
9
2
0
7
Papua New Guinea
8
0
8
0
British Virgin Islands
8
1
7
0
Caribbean Netherlands
7
0
7
0
St. Barth
6
0
6
0
Lesotho
4
0
2
2
Anguilla
3
0
3
0
Saint Pierre Miquelon
1
0
1
0
Updated on 4 June 2020 5:04
- Advertisement -

DIN ACEEAȘI CATEGORIE

- Advertisement -

EDITORIAL

Ciolacu Național și minciuna etatizată. Cât adevăr și câtă minciună există în sintagma „Iohannis a dat-o afară pe Kovesi” și de ce minte Marcel...

Marcel Ciolacu minte prin omisiune, omite date importante, inoculând în mod deliberat o concepție greșită unei comunități și așa ruptă de realitate. Minte pur și simplu. Minte de îngheață Buzăul. Minte, își permite să mintă, dar oricât ar minți, sunt din ce în ce mai puțini cei care mai pun credit pe spusele sale. De data asta nu mai e statul paralel al lui Liviu Dragnea, sunt realități paralele. Complet paralele. Bineînțeles că lumea care se uită la știri...

TOPUL DE AZI

Barajul Siriu, o catastrofă din ce în ce mai iminentă. Ori despre un eventual Dam Vajont românesc și nesimțirea celor care conduc destinele acestei...

Conform unui scenariu privind o eventuală catastrofă produsă la Barajul Siriu, la o ruptură a barajului cu o breșă...