miercuri, 21 august, 2019

Ai un pont? Sună-ne acum! Suntem tot timpul pe fază!

+40 755 977 819

23 C
Buzău
miercuri, 21 august, 2019

Ai un pont? Sună-ne acum! Suntem tot timpul pe fază!

+40 755 977 819

  • ACTUALITATE
  • SPECIAL

Brăila și Galați se pricopsesc cu tramvaie noi. Guvernul a lansat marți licitația pentru achiziționarea tramvaielor

topul de azi

Zbor deasupra unei țări de cuci. Ori despre cum am „descoperit” noi că instituțiile României de azi nu mai au nevoie de comisii și...

Toată România așteaptă cu sufletul la gură să afle rezultatul final al cercetărilor făcute de miraculoasele comisii de anchetă...

Dreptatea și Meritocrația PSD. În timp ce pentru cazurile cutremurătoare de la Caracal și Săpoca se caută țapi ispășitori, Viorica Dăncilă a numit un...

În timp ce pentru cazurile cutremurătoare de la Caracal și Săpoca se caută țapi ispășitori, PSD își continuă marșul...

Spitalul Săpoca, un altfel de Caracal care îngrozește România. Un bărbat a ucis patru pacienți și a rănit alți nouă cu un stativ de...

Un pacient de la Spitalul de Neuropsihiatrie şi Măsuri pentru Siguranță Săpoca, județul Buzău, a omorât, în noaptea de...

Barajul Siriu, o catastrofă din ce în ce mai iminentă. Ori despre un eventual Dam Vajont românesc și nesimțirea celor care conduc destinele acestei...

Conform unui scenariu privind o eventuală catastrofă produsă la Barajul Siriu, la o ruptură a barajului cu o breșă...
GHEORGHE ARGHIR
GHEORGHE ARGHIRhttps://expresssud-est.ro/
Să ai speranță, să îmbrățișezi o posibilitate după alta – cu siguranță asta îl caracterizează pe OM! E timpul să ieșim dintre dărâmăturile comunismului. E timpul să înfruntăm viața așa cum este ea!

Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice a lansat marți licitația pentru achiziția a 40 de tramvaie destinate transportului public din trei orașe: Ploiești (20), Brăila (10) și Galați (10). Valoarea achiziției este estimată la 320 de milioane de lei (68 milioane de euro), adică 1,7 milioane de euro/bucata.

Noile tramvaie trebuie să aibă o lungime de 18 metri, cu podea 100% coborâtă pe toată suprafața disponibilă pentru pasageri, cu viteza maximă de circulație de 70 km/oră, reglabilă, limitată electronic la 50 km/oră. Durata de viață a tramvaielor trebuie să fie de cel puțin 30 ani (8 ani fără reparații generale), conform Caietului de Sarcini.

De asemenea, tramvaiele trebuie să fie unidirecționale, cu facilități (rampe/rampă) pentru accesul persoanelor cu handicap locomotor și a persoanelor cu mobilitate redusă. Nu sunt acceptate modelele de tramvaie bidirecționale.

Citește și: Liberalul Ovidiu Nechita îl acuză pe şeful CJ Brăila, pesedistul Francisk Chiriac, de implementarea metodei „PILE ȘI RELAȚII” în cadrul instituției brăilene

Tramvaiele trebuie să aibă minim trei uși duble de serviciu comandate electric comandate electronic și acționate electric, cu lățimea minimă de 1000 mm, pentru urcarea și coborârea călătorilor, accesibile pe partea dreaptă a tramvaiului în direcția de mers.

În plus față de cele trei uși duble, tramvaiele pot avea și uși simple (uși cu o singură foaie), respectiv prima ușă din partea din față lângă cabina vatmanului, respectiv ultima ușă, din partea din spate a tramvaiului lângă postul de conducere suplimentar pentru mersul în spate, ambele variante constructive fiind acceptate de către achizitor.

Noile tramvaie trebuie să aibă o capacitate de transport totală de minim 100 locuri, respectiv 6 persoane/m2 (calculate la 0,167 m2/călător în picioare) din care minim 32 pe scaune fixe, nerabatabile, din care minim 6 accesibile din low floor, plus vatmanul. Producătorul poate suplimenta numărul de locuri pentru călători din tramvai prin montarea de scaune rabatabile. 

Citește și: Nehoiu, un loc peste mizerie | Cu toate că orașul buzoian a avut odată chiar și statut de zonă defavorizată, la Nehoiu înflorește în continuare doar șomajul, iar Primăria s-a transformat într-un fel de serviciu social care plătește pe bandă rulantă ajutoare

Scaunele pentru călători vor fi singulare și nu de tip banchetă, realizate din material armat cu fibră de sticlă sau mase plastice cu tratament antistatic, vopsea înglobată, proprietăți antigraffiti, antivandalism cu tapițeria rezistentă la uzură și murdărie. Tapițeria trebuie să poată fi schimbată ușor și să fie rezistentă la actele de vandalism.

Noile tramvaie trebuie să fie echipate cu instalație de aer condiționat, instalație de încălzire corespunzătoare pentru sezonul rece, instalație de exhaustare a aerului viciat, sistem de numărare a călătorilor, cu instalație audio-video în interior, anunțuri vocale exterioare în stații pentru persoanele cu dizabilități de vedere, instalație electrică a echipamentelor de ticketing, instalație de informare a călătorilor atât la interior cât și la exterior.

Companiile interesate pot depune oferte până pe 27 februarie, potrivit anunțului publicat marți, 15 ianuarie, în sistemul electronic de achiziții publice.

Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturați, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook.

- Advertisement -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

miercuri, 21 august, 2019
Buzău
nori împrăștiați
23 ° C
23 °
23 °
49 %
1.5kmh
40 %
mie
28 °
joi
27 °
vin
27 °
sâm
27 °
Dum
27 °

editorial

Zbor deasupra unei țări de cuci. Ori despre cum am „descoperit” noi că instituțiile României de azi nu mai au nevoie de comisii și...

Toată România așteaptă cu sufletul la gură să afle rezultatul final al cercetărilor făcute de miraculoasele comisii de anchetă trimise de Viorica Dăncilă să investigheze cazurile monstruoase de la Caracal și spitalul Săpoca. Credeți că vor „găsi” ceva? Și indiferent de ce ne vor spune, România tot acolo se află, pe locul în care era în momentul în care...

news

- Advertisement -
- Advertisement -

More Articles Like This