joi, 3 decembrie, 2020
-2 C
Buzău
joi, 3 decembrie, 2020
-2 C
Buzău
Ești aici Ești aici EXPRESS SUD-EST Scrisoarea anti-Dragnea: "Demisia imediată a domnului Liviu Nicolae Dragnea". Textul integral aici

Scrisoarea anti-Dragnea: „Demisia imediată a domnului Liviu Nicolae Dragnea”. Textul integral aici

SPECIAL

Petre Emanoil Neagu: NU există cale de întoarcere. Trebuie să câștigăm un nou mandat, pentru că anul viitor va fi un an de foc...

Președintele Consiliului Județean Buzău, Petre Emanoil Neagu, vorbește, într-un amplu interviu acordat EXPRESS SUD-EST, despre activitatea sa în cadrul...

Claudiu Voicu, trompeta cu jeg de Mocanu, vrea să fericească pe veci orașul Pătârlagele, să-l ducă la loc cu verdeață. Ori despre un altfel...

Desigur, știrea poate părea a fi una falsă, ticluită în laboratoarele perfidului PSD/Pro România, ca să bage spaima sau...

Stelian Ion de la USR, fratele de cruce penală al lui Radu Mazăre. Ce legătură există între candidatul USR la Primăria Constanța și fostul...

O serie de dezvăluiri incendiare prezintă culisele politicii românești. Un episod incredibil se petrece la Constanța unde USR-istul Stelian...
George Lixandru
George Lixandruhttps://expresssud-est.ro
Sunt mândru, ăsta este Oscarul meu! E grozav să trăiesc într-un județ pesedizat, iar niște imbecili, Dumnezeu știe de ce, să considere că, dacă nu sunt cu PSD, nu merit să fiu, sanchi, cineva!

În sfârșit, a apărut scrisoarea anti-Dragnea din PSD. Paul Stănescu, Gabriela Firea, Adrian Țuțuianu se numără printre semnatari.

A apărut scrisoarea anti-Dragnea din PSD. Paul Stănescu, Gabriela Firea, Adrian Țuțuianu se numără printre semnatarii scrisorii care solicită demisia lui Liviu Dragnea, precizând că solicitarea vine din partea mai multor lideri. Scrisoarea arată că Liviu Dragnea a devenit o vulnerabilitate pentru PSD și îi cere acestuia demisia de la șefia partidului, precum și înlocuirea sa cu Viorica Dăncilă ca președinte interimar. 

Scrisoarea anti-Dragnea, textul integral:

Stimate domnule Liviu Nicolae Dragnea,

Doamnelor și domnilor membri ai Comitetului Executiv Național,

Partidul Social Democrat guvernează România de 1 an și 9 luni, cu rezultate economice pozitive. Toți indicatorii atestă o creștere economică sustenabilă, un nivel record al veniturilor statului, o îmbunătățire a absorbției fondurilor europene. Au crescut salariile, pensiile, ajutoarele sociale și subvențiile pentru agricultori. Avem cel mai mare număr de salariați din ultimii 20 de ani, cel mai redus nivel al șomajului etc.

Cu toate acestea, paradoxal, Partidul Social Democrat scade în preferințele electoratului, cercetările sociologice indicând o opțiune de vot cuprinsă între 25%-30%, cu mult sub scorul obținut de partid la alegerile parlamentare din anul 2016 (47%). De asemenea, președintele partidului, Liviu Nicolae Dragnea, este cotat în sondajele de opinie cu 7%-12% din preferințele electoratului, cu mult sub cota partidului, fiind de altfel cel mai contestat lider politic din România ultimilor ani.

Situația actuală a PSD trebuie văzută și pe fondul unei slabe opoziții politice, în contextul unor mișcări sociale de contestare, tot mai consistente și mai radicale, al creșterii gradului de polarizare a societății românești (pro și contra PSD).

Citește și: Dragnea și demisia sau despre cum îngroapă „El Lidero Maximo” PSD

Este datoria noastră de oameni politici responsabili să analizăm această situație și să decidem care sunt măsurile necesare pentru oprirea acestei tendințe, dar și să consolidăm structurile partidului pentru a rămâne principala forță politică a țării, capabilă să câștige alegerile din anul 2019 – europarlamentare și prezidențiale – și cele din 2020 – locale și parlamentare.

Cauzele pentru care ne aflăm în această situație sunt, în opinia noastră, următoarele:

1. Partidul Social Democrat și guvernul său sunt parte a unor conflicte interne, care au răbufnit și vor continua să se accentueze. Modul în care au fost desemnați cei trei candidați la funcția de Prim-Ministru și membrii Guvernului, fără niciun set valid de criterii necesare pentru o guvernare performantă, a adâncit conflictele latente din partid și a generat neîncredere în rândul alegătorilor. Moțiunea de cenzură împotriva propriului guvern, instalarea a nu mai puțin de trei guverne în 19 luni, schimbările neexplicate ale unor miniștri, sunt elemente percepute în mod negativ de electoratul PSD. Congresul din luna martie 2018 nu a generat o îmbunătățire a funcționării partidului, cu implicații asupra imaginii și percepției publice în rândul electoratului propriu, dar și al societății în ansamblu.

2. PSD se află într-un război permanent, purtat pe prea multe fronturi, cu o parte importantă a societății românești: Președintele României, partidele politice din opoziție, SRI, SPP, Ministerul Public, DNA, societatea civilă etc.

3. Agenda publică a fost acaparată de teme precum Corupția, schimbările din Justiție, „Statul Paralel”, de protocoalele de colaborare cu SRI, care au acoperit, în planul dezbaterii publice, rezultatele guvernării în domeniile economic și social. La aceasta se adaugă o strategie de comunicare publică deficitară a partidului, care doar a reacționat defensiv și ineficient la atacurile venite din toate părțile, în loc să fie pro activ și să impună temele de discuție.

Citește și: Ce încearcă PSD să ascundă prin noua lege a pensiilor! Avertisment către toți contribuabilii

4. Toate luările legitime de poziție pe tema „Statului Paralel”, a abuzurilor comise în justiție, în baza protocoalelor ilegale dintre SRI și diverse instituții, au fost contracarate cu ideea că PSD acționează din interes propriu, în beneficiul unor lideri sau acoliți ai acestora.

De asemenea, inițiativele PSD în zona reformării Justiției, justificate din perspectiva democratizării societății românești, a respectării drepturilor și libertăților fundamentale, au fost atacate de opoziția parlamentară și o parte a societății civile, ca fiind demersuri exclusiv în interesul liderului PSD, domnul Liviu Dragnea.

Prin urmare, se poate afirma, fără rezerve, că liderul PSD a devenit, prin vulnerabilitatea sa juridică, un obstacol în adoptarea acestor reglementări.

5. Manifestările împotriva guvernului și a PSD, în special cele din iarna anului 2017 și cele recente, din august 2018, au contribuit la polarizarea societății românești și la dezvoltarea unei atitudini agresive împotriva PSD, din partea unor segmente ale societății. Acțiunile de protest anunțate pentru lunile septembrie și octombrie 2018 vor adânci criza de neîncredere în partid. În acest context, adoptarea prin ordonanță de urgență a unor măsuri de amnistie și grațiere este de natură să genereze proteste de amploare care se vor solda, cel mai probabil, cu căderea guvernului Dăncilă și cu pierderea guvernării de către PSD.

Citește și: MIHAI TUDOSE, candidat unic pentru PREȘEDINȚIA PSD Brăila. Alegerile vor avea loc vineri

6. Promovarea în Guvern, Ministere, Agenții, alte instituții publice a unor persoane cu evidente carențe profesionale, incapabile să comunice corect, argumentat, pe temele guvernării.

7. Instalarea neîncrederii externe în PSD, pe fondul percepției că sunt atacate instituțiile statului de drept și Justiția. PSD nu a fost capabil să explice convingător, în plan extern, motivațiile reale și legitime ale demersurilor sale privind reforma în Justiție și încetarea încălcărilor grosolane ale drepturilor și libertăților fundamentale ale cetățenilor de către „Statul paralel”.

8. Situația juridică vulnerabilă a liderului PSD, Liviu Nicolae Dragnea, a devenit vulnerabilitatea majoră a partidului, elementul principal de atac al opoziției și a unei părți a societății civile, o perpetuă sursă de neîncredere în plan intern și extern, motivul pentru care se pune la îndoială corectitudinea oricărui demers inițiat de PSD de în direcția reformării Justiției.

9. Conducerea discreționară a partidului, transformarea structurilor de conducere (Biroul Permanent Național, Comitetul Executiv) în foruri care validează deciziile luate într-un format restrâns, desființarea de facto a Consiliului Național și a Departamentelor partidului, lipsa dezbaterii interne în structurile politice și parlamentare.

În fața situației de criză, pentru a evita izolarea internațională a țării și pierderea încrederii în PSD, propunem următoarele acțiuni:

1. Demisia imediată a domnului Liviu Nicolae Dragnea din funcția de președinte al Partidului și din funcția de Președinte al Camerei Deputaților.

2. Asigurarea interimatului conducerii PSD de către doamna Viorica Dăncilă, președinte executiv, până la organizarea unui Congres Extraordinar, în prima parte a anului 2019. Democratizarea vieții interne de partid și asigurarea funcționării statutare a structurilor interne (Birou Permanent Național, Comitet Executiv, Consiliul Național, Departamente etc.).

3. Menținerea coaliției PSD-ALDE, singura garanție a continuării programului de guvernare. Negocierea susținerii parlamentare a Guvernului de către UDMR, minorități naționale, parlamentari independenți.

4. Îmbunătățirea actului de guvernare și consolidarea echipei guvernamentale. Agenda publică a Guvernului trebuie centrată pe investiții publice, sprijinirea mediului de afaceri în vederea menținerii ritmului de creștere economică.

5. Susținerea marilor proiecte de infrastructură critică (termoficare, alimentare cu apă etc) și a colaborării dintre Guvern și administrația publică locală pentru implementarea acestora.

Citește și: Ecologizare cu… ciolaci în coadă! Județul Buzău s-a clasat PE ULTIMUL LOC în țară ca număr de voluntari și saci cu gunoaie strânse în cadrul campaniei „Let`s Do It, Romania!”

6. Impulsionarea inițierii și derulării proiectelor privind infrastructura de mobilitate (autostrăzi, drumuri expres, centuri ocolitoare etc) de către administrația centrală și locală.

7. Susținerea necondiționată a adoptării și aplicării noii legi a Pensiilor, așa cum a fost elaborată de actualul Guvern.

8. Elaborarea unui plan coerent de eficientizare a sistemului de ajutoare sociale prin măsuri țintite, menite să-i ajute pe cei aflați cu adevărat în nevoie, astfel încât lupta împotriva pauperizării să înregistreze rezultate vizibile.

9. Pregătirea corespunzătoare a Președinției Consiliului Uniunii Europene, moment ce trebuie să genereze o îmbunătățire a imaginii României și a guvernării, în plan internațional.

10. Creșterea coeziunii grupurilor parlamentare și adoptarea în această sesiune parlamentară a pachetului de legi privind Justiția, legile de modificare a Codului penal, a Codului de procedură penală, a Codului de procedură civilă; legile privind securitatea națională, Codul administrativ, dar și inițiativele legislative necesare punerii în aplicare a măsurilor adoptate de Comitetul Executiv Național al PSD, din 1 septembrie 2018; legea off-shore; legislația privind regimul juridic al incompatibilităților și conflictelor de interese.

Citește și: Primăria CONSTANȚA, dată în judecată. Primarul FĂGĂDĂU ar fi ANULAT fără motiv 6.000 de SEMNĂTURI din 19.000 pentru campania „FĂRĂ PENALI”

Grupurile parlamentare vor susține necondiționat guvernul PSD-ALDE și vor respinge orice moțiune de cenzură promovată de opoziția parlamentară.

11. Adoptarea unei legi a Lobby-ului în concordanță cu principiile de transparență și bune practici din statele cu tradiție în acest domeniu.

12. Ajustarea cadrului legislativ și normativ privind exploatarea resurselor naturale în baza principiului maximizării beneficiilor pentru români în condițiile asigurării unui cadru atractiv pentru investitori,

13. Adoptarea unei inițiative legislative privind amnistia și grațierea, după o largă consultare și dezbatere cu: Ministerul Justiției, CSM, ICCJ, asociațiile magistraților, UNBR și societatea civilă. Reforma justiției și a politicii penale pot reuși, fiind acceptate de societate numai în măsura în care convingem că acestea se fac în interesul protecției drepturilor și libertăților fundamentale ale cetățenilor.

14. Condamnarea cu fermitate și luarea tuturor măsurilor pentru împiedicarea imixtiunii serviciilor secrete sau a grupurilor de interese ilegitime în actul de justiție, care trebui să se înfăptuiască imparțial, cu respectarea strictă a Constituției și a legilor în vigoare.

Citește și: Farul Vechi din Sulina, reabilitat cu bani europeni

15. Susținerea referendumului național privind revizuirea Constituției din data de 7 octombrie 2018.

16. Susținerea Guvernului în procesul de rectificare bugetară. Pregătirea corespunzătoare a rectificării bugetare din luna noiembrie. Pregătirea bugetului de stat și a proiectului bugetului asigurărilor sociale de stat pentru anul 2019 și adoptarea acestora până la sfârșitul sesiunii parlamentare.

17. Sprijinirea autorităților administrației publice locale prin alocarea resurselor financiare necesare funcționării și dezvoltării localităților. Adoptarea codului finanțelor publice.

18. Întocmirea unei strategii electorale coerente, care să asigure pregătirea partidului pentru alegerile din anul 2019, europarlamentare și prezidențiale și maximizarea șanselor de câștigare a acestora.

19. Îmbunătățirea relațiilor cu partenerii internaționali și recâștigarea încrederii în România și în Partidul Social Democrat. Trebuie să redevenim parteneri viabili pentru dialog în cadrul Partidului Socialiștilor Europeni și Internaționalei Socialiste.

Stimați colegi,

Demersul nostru este unul onest, care nu urmărește interese personale, ci salvarea Partidului Social Democrat într-un moment dificil. Facem apel la toți membrii Comitetului Executiv Național, parlamentari, președinți de Consilii Județene, primari, consilieri județeni și locali, membrii și simpatizanți ai partidului, să sprijine demersul nostru. Este important să rămânem uniți și solidari, să continuăm guvernarea, dar să avem și viitor. PSD trebuie să rămână cea mai importantă forță politică a țării, un partid de stânga modern și progresist, cu vocație europeană.

În numele comitetului de inițiativă al prezentei Declarații comune,

Paul Stănescu, vicepreședinte PSD,
Viceprim-ministru, ministrul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice

Gabriela Firea, vicepreședinte PSD,
Primar general al Capitalei

Adrian Țuțuianu, vicepreședinte PSD,
Vicepreședinte al Senatului

Statistici Covid-19

Country/Region
Confirmed cases
Deaths
Recovered
Active cases
USA
14,309,221
279,845
8,447,109
5,582,267
India
9,533,471
138,657
8,970,104
424,710
Brazil
6,436,650
174,531
5,698,353
563,766
Russia
2,347,401
41,053
1,830,349
475,999
France
2,244,635
53,816
165,563
2,025,256
Spain
1,682,533
45,784
0
1,636,749
UK
1,659,256
59,699
0
1,599,557
Italy
1,641,610
57,045
823,335
761,230
Argentina
1,440,103
39,156
1,268,358
132,589
Colombia
1,334,089
37,117
1,225,635
71,337
Mexico
1,122,362
106,765
829,817
185,780
Germany
1,105,832
17,812
779,500
308,520
Poland
1,013,747
18,208
622,980
372,559
Iran
989,572
48,990
688,054
252,528
Peru
965,228
36,031
896,978
32,219
South Africa
796,472
21,709
734,305
40,458
Ukraine
758,264
12,717
369,054
376,493
Turkey
700,880
14,129
414,141
272,610
Belgium
579,212
16,786
37,924
524,502
Iraq
556,728
12,340
486,313
58,075
Chile
553,898
15,438
529,501
8,959
Indonesia
549,508
17,199
458,880
73,429
Czechia
533,042
8,515
461,599
62,928
Netherlands
532,444
9,504
0
522,940
Romania
484,550
11,665
371,231
101,654
Bangladesh
469,423
6,713
385,786
76,924
Philippines
434,357
8,436
399,005
26,916
Pakistan
403,311
8,166
345,365
49,780
Canada
389,775
12,325
309,886
67,564
Morocco
364,190
5,985
314,237
43,968
Saudi Arabia
357,872
5,919
347,513
4,440
Israel
339,619
2,883
325,260
11,476
Switzerland
335,660
5,045
257,600
73,015
Portugal
303,846
4,645
223,446
75,755
Austria
289,461
3,446
233,657
52,358
Sweden
266,158
6,972
0
259,186
Nepal
236,246
1,538
218,161
16,547
Jordan
227,208
2,854
168,429
55,925
Hungary
225,209
5,142
65,888
154,179
Ecuador
194,876
13,562
169,804
11,510
Serbia
191,356
1,704
31,536
158,116
UAE
171,434
580
156,380
14,474
Panama
169,339
3,114
146,576
19,649
Bulgaria
151,913
4,347
55,206
92,360
Japan
150,386
2,172
127,304
20,910
Dominican Republic
145,197
2,334
115,611
27,252
Bolivia
144,810
8,963
122,495
13,352
Georgia
143,376
1,342
121,621
20,413
Kuwait
143,260
882
138,134
4,244
Costa Rica
141,340
1,739
88,226
51,375
Belarus
139,908
1,174
117,195
21,539
Qatar
139,256
239
136,513
2,504
Armenia
137,231
2,228
111,795
23,208
Croatia
134,881
1,916
110,355
22,610
Kazakhstan
133,118
1,990
117,362
13,766
Lebanon
131,297
1,055
83,034
47,208
Azerbaijan
129,544
1,470
79,162
48,912
Oman
124,145
1,430
115,613
7,102
Guatemala
123,460
4,191
112,181
7,088
Egypt
116,724
6,694
102,949
7,081
Ethiopia
110,984
1,715
76,067
33,202
Moldova
110,580
2,343
96,711
11,526
Greece
109,655
2,606
9,989
97,060
Slovakia
109,226
898
71,738
36,590
Honduras
108,641
2,927
48,556
57,158
Venezuela
102,621
901
97,562
4,158
Tunisia
99,280
3,359
73,607
22,314
Myanmar
93,600
1,998
72,601
19,001
Bosnia
90,378
2,773
54,967
32,638
Palestine
90,192
763
66,989
22,440
Bahrain
87,270
341
85,463
1,466
China
86,551
4,634
81,649
268
Kenya
85,130
1,484
56,464
27,182
Algeria
85,084
2,464
54,990
27,630
Paraguay
84,482
1,783
59,465
23,234
Libyan Arab Jamahiriya
84,087
1,200
54,712
28,175
Denmark
83,535
852
66,086
16,597
Slovenia
79,566
1,547
57,447
20,572
Kyrgyzstan
73,513
1,277
65,189
7,047
Uzbekistan
73,335
611
70,534
2,190
Ireland
73,066
2,074
23,364
47,628
Malaysia
68,020
365
56,969
10,686
Nigeria
67,960
1,177
63,839
2,944
Lithuania
64,621
547
25,278
38,796
Macedonia
63,890
1,825
40,977
21,088
Singapore
58,230
29
58,144
57
Ghana
51,667
323
50,547
797
Afghanistan
46,980
1,822
37,026
8,132
Albania
39,719
839
19,912
18,968
El Salvador
39,130
1,129
35,839
2,162
Norway
36,969
351
27,414
9,204
Montenegro
36,351
510
25,409
10,432
Luxembourg
35,802
334
26,497
8,971
S. Korea
35,163
526
28,065
6,572
Australia
27,923
908
25,612
1,403
Finland
25,882
408
18,100
7,374
Sri Lanka
25,410
124
18,304
6,982
Cameroon
24,487
441
22,177
1,869
Uganda
21,409
206
9,044
12,159
Côte d'Ivoire
21,361
132
21,010
219
Latvia
18,377
224
1,823
16,330
Sudan
18,254
1,265
10,493
6,496
Zambia
17,700
357
17,086
257
Madagascar
17,341
251
16,657
433
Senegal
16,173
334
15,657
182
Mozambique
15,866
132
14,014
1,720
Angola
15,319
351
8,139
6,829
French Polynesia
14,716
77
4,842
9,797
Namibia
14,477
151
13,697
629
Guinea
13,143
76
12,154
913
Maldives
13,070
47
12,001
1,022
Estonia
13,019
122
7,608
5,289
DRC
12,987
336
11,694
957
Tajikistan
12,269
87
11,677
505
French Guiana
11,283
70
9,995
1,218
Cyprus
11,175
52
2,057
9,066
Cabo Verde
10,867
106
10,422
339
Jamaica
10,864
258
6,500
4,106
Botswana
10,742
34
7,912
2,796
Zimbabwe
10,129
277
8,643
1,209
Malta
10,101
146
7,887
2,068
Haiti
9,313
233
8,091
989
Gabon
9,239
60
9,089
90
Mauritania
8,863
179
7,780
904
Cuba
8,456
136
7,714
606
Guadeloupe
8,427
149
2,242
6,036
Réunion
8,102
40
7,172
890
Syrian Arab Republic
8,059
426
3,689
3,944
Bahamas
7,543
163
5,934
1,446
Andorra
6,842
76
5,988
778
Trinidad and Tobago
6,704
121
5,843
740
Hong Kong
6,500
110
5,394
996
Swaziland
6,455
122
6,032
301
Uruguay
6,225
80
4,584
1,561
Malawi
6,040
185
5,471
384
Rwanda
5,994
50
5,575
369
Belize
5,854
148
3,151
2,555
Nicaragua
5,838
161
4,225
1,452
Congo
5,774
94
4,988
692
Djibouti
5,682
61
5,587
34
Martinique
5,520
41
98
5,381
Guyana
5,449
151
4,530
768
Iceland
5,413
27
5,187
199
Suriname
5,320
117
5,200
3
Mayotte
5,181
49
2,964
2,168
Equatorial Guinea
5,156
85
5,009
62
Central African Republic
4,918
63
1,924
2,931
Aruba
4,902
45
4,718
139
Mali
4,837
161
3,263
1,413
Somalia
4,525
121
3,480
924
Thailand
4,026
60
3,822
144
Gambia
3,765
123
3,609
33
South Sudan
3,111
61
2,954
96
Benin
3,015
43
2,839
133
Togo
2,997
64
2,515
418
Burkina Faso
2,931
68
2,644
219
Curaçao
2,658
7
1,218
1,433
Guinea-Bissau
2,441
44
2,327
70
Sierra Leone
2,416
74
1,838
504
Yemen
2,217
621
1,518
78
Lesotho
2,142
44
1,278
820
New Zealand
2,060
25
1,963
72
Chad
1,705
102
1,539
64
San Marino
1,687
46
1,340
301
Niger
1,640
76
1,227
337
Liberia
1,595
83
1,343
169
Channel Islands
1,397
48
1,012
337
Vietnam
1,358
35
1,201
122
Liechtenstein
1,318
16
1,149
153
Sint Maarten
1,072
25
973
74
Gibraltar
1,035
5
954
76
Sao Tome and Principe
997
17
934
46
Mongolia
812
0
358
454
Turks and Caicos Islands
750
6
720
24
Saint Martin
717
12
641
64
Diamond Princess
712
13
659
40
Burundi
689
1
575
113
Taiwan
685
7
570
108
Papua New Guinea
669
7
597
65
Monaco
617
3
559
55
Comoros
613
7
586
20
Eritrea
577
0
498
79
Tanzania
509
21
183
305
Mauritius
505
10
463
32
Faroe Islands
503
0
500
3
Bhutan
414
0
386
28
Isle of Man
369
25
344
0
Cambodia
329
0
304
25
Cayman Islands
285
2
256
27
Barbados
279
7
255
17
Bermuda
267
9
215
43
Saint Lucia
261
2
141
118
Seychelles
183
0
162
21
Caribbean Netherlands
162
3
157
2
Brunei
151
3
145
3
St. Barth
147
1
105
41
Antigua and Barbuda
144
4
133
7
Dominica
85
0
63
22
Saint Vincent and the Grenadines
85
0
80
5
British Virgin Islands
72
1
71
0
Macao
46
0
46
0
Fiji
42
2
33
7
Grenada
41
0
30
11
Lao People's Democratic Republic
39
0
26
13
New Caledonia
33
0
32
1
Timor-Leste
31
0
30
1
Holy See (Vatican City State)
27
0
15
12
Saint Kitts and Nevis
22
0
19
3
Greenland
18
0
18
0
Solomon Islands
17
0
5
12
Falkland Islands (Malvinas)
17
0
15
2
Saint Pierre Miquelon
16
0
14
2
Montserrat
13
1
12
0
Western Sahara
10
1
8
1
MS Zaandam
9
2
0
7
Anguilla
6
0
3
3
Marshall Islands
4
0
4
0
Wallis and Futuna
3
0
1
2
Samoa
2
0
0
2
Vanuatu
1
0
1
0
Updated on 3 December 2020 3:12
- Advertisement -

EDITORIAL

Pensiile speciale și vladțepeșistii poporului. Despre cum să dai pe la nasul prostimii cu un pic de damf de anticorupție și, astfel, să...

Nu trebuie să te fi uitat foarte atent la demisiile amalgamate din parlament pentru a sesiza șmechereala slinoasă cu care ștabii politici, fie ai PSD ori PNL, fie ai USR, vor să prostească un popor deja prostit. Vorbesc despre demisiile alea care, cică, i-ar lăsa pe ei - parlamentarii sulii - fără pensiile speciale. Toți poartă acum fesul unei...

TOPUL DE AZI